niedziela, 6 września 2015

Liebster Award 35#

Hejo kochani! :3 Zostałam nominowana przez Emelię DSE, za co kochana dziękuję Ci z całego serducha! Wywołałaś wielki uśmiech na mojej twarzy! Dziękuję! :*** Polecam gorąco bloga Emilki: http://hp-around-the-world.blogspot.com Zajrzyjcie! :D




"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania i odpowiedzi:
1. Gdzie chciałabyś spędzić wakacje swoich marzeń?
We Francji! A dokładniej to w Paryżu! *.* Coś o tym wiesz, co nie, kochana? ♥♥♥
2. Jaki masz znak zodiaku?
Panna xD
3. Która grupa krwi?
0Rh+ ( tak to się pisze? ) xD
4. Mając do wyboru, jaką śmiercią umrzesz, którą byś wybrała?
Yyy... Chyba jakaś bezbolesna *wzruszam ramionami* c:
5. Wolisz zgubić się w lesie czy w górach?
I tu mnie masz! W sumie to nie mam pojęcia. Pewnie powiedziałabym, że w górach ( kocham je! ♥ ), ale w lesie... Trochę bym się bała, ale las też lubię ( o ile nie jestem w nim sama ). Więc mi to obojętne. Może spotkałabym wilkołaka lub wampira xD
6. Co sądzisz o homoseksualistach?
Nie pochwalam tego, co robią, ale... No też nie powinno się ich za to tępić. To ich sprawa i niech robią sobie to, co chcą, ale nie jestem za tym, by tacy ludzie adoptowali dzieci :/
7. Czy kiedykolwiek myślałaś o wywołaniu ducha Krwawej Mary?
Kiedyś tak, ale... Prędzej bym stchórzyła, a wcześniej padła na zawał ( wystarczyło, jak jeszcze w podstawówce kolega pokazał mi zdjęcie ) xD
8. Czy masz w pokoju jakieś rośliny?
Taa. I wszystko jest zielone. Liście, badyle... -,-
9. Która pora roku jest dla ciebie najfajniejsza i dlaczego akurat ta?
Szczerze? Wszystkie. Nie umiem spośród tych wybrać jednej. Wiosna to jedna z tych najładniejszych. Wszystko kwitnie i w ogóle. Ładnie to wygląda ^-^ Lato też jest spoko. Oczywiście jeżeli nie jest tak bardzo gorąco. Lubię je za to, że jak wyjeżdżam na wakacje, to poznaję nowych ludzi. Tylko szkoda, że później już tych osób nie spotykam, bo mieszkają bardzo daleko :/ I lubię też tą porę roku za to, że jest wolne od szkoły! :D W jesieni już jest chłodniej, ale uwielbiam, jak spadają w drzew liście ( i jest tak kolorowo! *.* ). Pamiętam, jak z klasą wyszliśmy na wf-ie na spacer i rzucaliśmy się liśćmi xD W zimie to wiadomo. Śnieg, sanki, bałwan ( xD )... No i moje ukochane święta! Oczywiście nie chodzi mi tu o prezenty. Bardziej o ten magiczny klimat ( mandarynki =^-^= ), choć gdyby był w tym czasie śnieg, to byłoby jeszcze lepiej! :3
10. Co jest najnowocześniejszą rzeczą w twoim pokoju?
Yyy... Książki do szkoły? xD
11. Jakiego koloru paprykę jesz najczęściej?
Czerwona. Taka najczęściej jest w domu, choć żółtą też jem, ale wolę tą pierwszą ;)


Moje nominacje:


Moje pytania:
1. Dlaczego założyłaś bloga? Czym dla Ciebie jest?
2. Jakie według Ciebie są najładniejsze imiona żeńskie i męskie?
3. Co to przyjaźń? Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
4. Czy odważyłabyś się podejść do nieznajomej osoby i zapytać ją: Lubisz banany?
5. Gdybyś mogła cofnąć się do jakiegoś etapu swojego życia, to jaki by to był ( chodzi mi o wiek )? Dlaczego?
6. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA KRYTYKĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie? Czy uważasz, że w moim stylu pisania powinnam coś zmienić? ( Dora! Nie czytasz mojego bloga, więc omiń to pytanie :P )
7. Co cenisz sobie w życiu?
8. Wolisz książki, czy blogi? Może to i to? Dlaczego?
9. Jakiej muzyki słuchasz? Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
10. Czym się interesujesz?
11. Wymień swoje 3 wady i 3 zalety! xD


Jeszcze raz dziękuję! ♡ :* 

10 komentarzy:

  1. "8. Czy masz w pokoju jakieś rośliny?
    Taa. I wszystko jest zielone. Liście, badyle... -,- " - Heh. Witam w klubie :D

    "
    10. Co jest najnowocześniejszą rzeczą w twoim pokoju?
    Yyy... Książki do szkoły? xD " - To mnie rozwaliło :D



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Czyli nie jestem jedyna! Piąteczka! ;3
      Hehe. Tylko że naprawdę najnowsze w moim pokoju są książki. Trzeba będzie to zmienić xD
      Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***

      Usuń
  2. Gratuluje kolejnej nominacji :D
    Tak się zastanawiam... nie męczy Cię już to?
    Bussis! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Hehe. To mnie jeszcze nie męczy. Lubię odpowiadać na nominacje :D Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***

      Usuń
  3. Hej kochana :3
    O jakie fajne odpowiedzi (a jakie głupie pytania o.O).
    Haha i ten dylemat góry czy las? Mam tak samo kocham i to i to.
    Dobrze że mnie nie nominowałaś, ja już mam tyle nominacji że do końca roku starczy i nie mam ochoty ich robić :( żeby mnie tylko nie zabili ^-^
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może niektóre, ale mi to nie przeszkadza. Lubię odpowiadać na nominacje :D Hehe. No tak. Taki dylemat. I to, i to jest na pewien sposób wspaniałe. Góry... Las... No i co wybrać? xD O! Ja mam jeszcze jedną nominację + muzyczny TAG :P Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***

      Usuń
  4. No, Madziu, już trzydziesta piąta nominacja! :D Nieźle ;)
    Gratuluję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :* Hehe. Mam jeszcze jedną nominację i muzyczny TAG xD Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację, jak tylko znajdę czas to będę kontynuowała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować! Będę czekała na odpowiedzi! ♥♥♥ Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***

      Usuń