O blogu



Tytuł: Dream in reality (Sen w rzeczywistości)

Gatunek: Fantastyka/dramat

Data założenia: 26 listopada 2014 rok

Strona na Facebooku: Dream in reality

Opis opowiadania:
Nieludzki dar, tajemnice, bolesna strata, niespodzianki, znienawidzony kolega... To coś, co Andrei najbardziej dokuczało. Myślała, że gorzej już być nie może.
A jednak.
Marzenia o spokojnym życiu i wesołej przyszłości pękają jak bańka mydlana. Dziewczyna dowiaduje się, że nie jest człowiekiem i trafia do zupełnie innego świata, o którym nie miała zielonego pojęcia. Świat pełen magii, nadnaturalnych istot z legend, niebezpieczeństw i sekretów przerasta ją. Gdy wszystko powoli zaczyna wracać do normy, pojawiają się kolejne tajemnice, a do akcji wkraczają najmniej spodziewane postacie.
Nienawiść pomiędzy nadnaturalnymi istotami wciąż kryje się w sercach wrogów. Czy można to zmienić i sprawić, że wszystko będzie tak jak kiedyś? Krążąca od setek lat po świecie magii przepowiednia mówi, że tak.
Czy Andrea zdecyduje się wypełnić przeznaczenie? Może się też okazać, że będzie na to za słaba... Nieodpowiedni, ale prawdziwi przyjaciele, którzy tak jak ona znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie, będą musieli zmierzyć się z własnymi problemami.
Zakazana przyjaźń, zemsta, odnalezione szczęście, ból, cierpienie, nienawiść, strata, nawrócenie... Jesteś gotowy/a, aby wkroczyć do świata fantastyki z nutką świata rzeczywistego i dowiedzieć się, jak zakończy się historia? Czy bohaterka okaże się zdecydowanie silna, by stawić czoło nowej sytuacji? Jaki będzie koniec? Pamiętaj tylko jedno. Dobro zwycięża zło. Ale czy zawsze?

Autorka: Maggie

Zwiastun: Robiony przeze mnie:




Zwiastun robiony przez wspaniałą Olę B. (YouTube i http://zwiastunowa-wyspa.blogspot.com)! Jest po prostu cudowny i zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! To było przed Tobą kochana nie lada wyzwanie, ponieważ jak sama wspomniałaś, było to trudno trudno streścić i za to jeszcze większe stokrotne dziękuję! :*** Zapraszam do obejrzenia:


Nagrody: 
Blog został blogiem miesiąca kwiecień 2015 na Katalog opowiadań o wampirach
Blog został blogiem miesiąca kwiecień 2015 na Katalogowy Świat
Blog został blogiem miesiąca lipiec 2015 na Katalog opowiadań o wampirach
Blog został blogiem miesiąca sierpień 2015 na Koszyk blogow
Blog został blogiem roku 2015 na Katalog opowiadań o wampirach

Opinie czytelników, za które z całego serducha dziękuję!

1. Ten blog jest świetny ! Autorka ma wiele pomysłów na fabułę, nie czuć u niej nudy. Z rozdziału na rozdział fabuła coraz bardziej się rozwija, lecz mimo to wciąż czujemy powiewy świeżości. Polecam Livice

2. Widać, że autorka się stara i wkłada dużo serca w swoje rozdziały, ale czytając je często się męczę. Za dużo kompletnie niepotrzebnych opisów i wydarzeń, które tylko rozwlekają opowiadanie. Tak jakby chciała na siłę przekazać WSZYSTKO. A czytelnik sam powinien się różnych rzeczy domyślać. Za długo, zdecydowanie.

3. Jest niesamowity! Genialny, serdecznie go polecam. Ma świetną, oryginalną fabułę, a autorka świetny styl pisania! Uwaga do autorki: NIE ZABIJAJ NATHANA!!! serdecznie go polecam!

4. Uważam, że opowiadanie Maggie ma w sobie to coś. Dużo się w nim dzieje, a i autorka opisuje wszystko w sposób przystępny dla czytelnika. Losy Andrei intrygują wszystkich, którzy trafili kiedykolwiek na jej bloga. Opowiadanie, jak i sama autorka rozwijają się z każdym kolejnym rozdziałem, co jest bardzo widoczne. Fabuła jest bardzo ciekawa, nie można wcale narzekać na nudę. Osobiście trzymam za nią i jej twórczość kciuki i liczę, że na tym opowiadaniu Maggie nie przestanie tworzyć.

5. Świetny blog, piękny szablon, miło się czyta. A kreatywności autorce opowiadania powinien pozazdrościć nie jeden pisarz!

6. To jest świetny blog. Jego autorka ma niewiarygodny talent pisarski, bohaterów są bardzo dobrze przedstawieni i łatwo ich polubić. Fabuła jest genialna. D.T.

7. Suuuuuper, ale za dużo opisów *.*

8. Sądzę, że blog ma cudowną fabułę i czytam go z ogromną przyjemnością! <3 Megan pisze cudownie i mam nadzieję, że nie raz mnie jeszcze zaskoczy swoją przecudowną historią. :D

9. Blog godny polecenia. Dużo się dzieje, jest dreszczyk emocji, po prostu fantastyczny!Najlepszy blog ever!!!!! Sama fabuła jest ciekawa, ale autorka jeszcze lepsza! Kurde... taki talent pisarski to i ja bym chciała mieć. Jest miła, pomaga (np. mi xD) i w ogóle. Szablon jest piękny, zwłaszcza, że (jakby ktoś nie wiedział) robiła go w stu procentach sama (tak jak wszystko na blogu). Literówki i błędy to wielka rzadkość. Kocham główną bohaterkę blog (choć czasem nie rozumiem jej zachowania xD) , ale jeszcze bardziej Nathana!! ♥♥ Jak dla mnie powstał nowy pairing - ♥ Nathandrea ♥ Jestem zakochana w tym blogu na milion procent. Czytam wszystko - co do literki. I jeśli ktoś na nim jeszcze nie był, to z całego serca polecam, bo naprawdę warto wejść, a jak już się wejdzie w świat Nathandrei to... już się nie wyjdzie ♥

10. Autorka z każdym rozdziałem coraz bardziej się rozwija i pokazuje, że ciężka praca naprawdę się opłaca.

11. Blog ten jest bardzo interesujący. Autorka z każdym nowym rozdziałem wnosi wiele ciekawego do opowiadanie. Fabuła na pierwszy rzut oka wydaje się błaha, lecz z każdym słowem okazuje się, że tak nie jest. Bardzo lubię go czytać i z niecierpliwością wyczekuję nowych rozdziałów. Ten blog jest niezwykle wciągający i pomimo wielu starań nie można się od niego oderwać.

12. Moim skromnym zdaniem - świetne opowiadanie, pisane przez równie świetną osobę! Jedna z najlepiej pisanych historii na Bloggerze, z charakterystyczną dokładnością opisywania najdrobniejszych szczegółów przez Autorkę. Jak dla mnie - naprawdę profesjonalnie i intrygująco. Wiele się dzieje, jest mnóstwo doskonałych opisów przeżyć głównej bohaterki, którą jest sympatyczna, choć ciut nierozgarnięta Andrea, a wisienką na torcie jest boski wampir Nathan, megaprzystojny i zimny (dosłownie!), który zdążył już chyba uwieść z premedytacją ponad połowę czytelniczek...! Jak dla mnie - blog, który naprawdę warto odwiedzić! ^^

13. Uważam, że opowiadanie na blogu jest naprawdę interesujące. Czytanie kolejnych rozdziałów sprawia mi przyjemność - nie obserwuję z przymusu. :) Mimo, że nie przepadam za wampirami, Maggie naprawdę z każdym postem ciekawi mnie coraz bardziej.

14. Jest super

15. Ogólnie podoba mi się pomysł na bloga. Mimo tego, że jest to opowiadanie o wampirach, czyli dość popularny temat, to znajdziemy tu wiele niuansów, jak dodatkowe moce bohaterki. Do tego blog pisany w przystępnym stylu. Sądzę, że warto przeczytać.

16. Achhhhhh... Kocham tego bloga;))) Klasyczny przykład dzieła, które w przyszłości muszą zostać spisane w formie książki, która oczywiście zajmie honorowe miejsce w moim pokoju.

17. Świetny blog, autorka ma super pomysł i styl, sprawdzam codziennie czy nie ma nowego rozdziału.

18. Ładnie napisane, schludnie. Szybko i przyjemnie się czyta. Jak dla mnie opowiadanie 10/10.

19. Uwielbiam ten blog! Podoba mi się to jak autorka wykreowała postacie i to, jak są zmienne. Choć na początku nie przepadałam za postacią Nathaniela, teraz się do niej przekonuje :D Dużo opisów miejsc, zdarzeń, przemyśleń. Po prostu fantastyczne fantasy :D

20. Wspaniała historia pukająca do serca każdego wampiromaniaka z elementami fantastyki :) Opisy, długie i konkretne, tak dobrze oddające każdą sekundę życia bohaterów, to coś pięknego, gdy w opowiadaniu fantasy odnajdujesz też zakamarki zwykłego, codziennego życia. Gdy opowiadanie zwraca Twoją uwagę na coś, co zwykle omijałeś. Po przeczytaniu jednego rozdziału chce się więcej, mimo że każdy jest ekstremalnie długi, to wciąga i masz ochotę rzucić wszystko i czytać. Wyobraźnia jest tu bardzo ważna, Autorka niewątpliwie ją ma i beztrosko się nią z nami dzieli. Na wielu blogach są opisy, ale tu jest inaczej. Są dokładne, zwracają uwagę na drobiazgi, jak smuga światła, mysz w rogu zamku, wiatr czy kurz w powietrzu. To to właśnie sprawia że czytelnik staje zaraz za ramieniem bohaterki i widzi wszystko jej oczyma, czując niemalże krople deszczu czy zimny wiatr na ramionach. Emocje, znajdziemy ich tu wiele, często mieszające się ze sobą. wprowadzające czytelnika w dokładnie te same rozmyślania, które ma bohater. Są tu różne watki, jest ich całe mnóstwo. Zaczynając od zwykłego życia i trudów każdego zwykłego dnia, przyjaźni, miłości czy rodzinie, a kończąc na skomplikowanym świecie wampirów i innych stworzeń żyjących w wyobraźni Autorki. Mogłabym tu jeszcze wiele napisać, ale żeby to zrozumieć, trzeba to po prostu przeczytać, także serdecznie zapraszam do czytania opowiadania mojej sąsiadki! :) ~ Avery ~

21. " Bo los pragnie, byś spełnił swoją własną legendę... mów szeptem jeśli mówisz o miłości" - już sam tytuł aż wzywa do czytania. To naprawdę niesamowita historia, rozgrywająca się w fantastycznych miejscach. Autorka rewelacyjnie wykreowała postacie, zwłaszcza głównego bohatera - Nathana!! Potrafi porwać w każde przestworza wyobraźni !! W tej historii tkwi coś fantastycznego, jakby z magii :D Autorka z każdym rozdziałem daje nową dawkę emocji i pozytywnej energii. Pomysły jej się nie kończą! Tą opowieścią jest mała dziewczynka, która chwyci Cię za rękę i zaprowadzi do tajemniczego świata pełnego wszystkiego co niemożliwe i co może wykonać tylko tak fantastyczna wyobraźnia, jaką ma autorka bloga :D Z całego serca polecam, czytam od dawna i zawsze przeżywam wszystkie emocje razem z główną bohaterką - Andreą! Magda naprawdę ma niesamowity talent do pisania, kocham tą historię! ~~ Vicky13

22. Blog jest cudowny, pomysł genialny, wykonanie boskie, szablon wspaniały. Podoba mi się w tym blogu wszystko, prócz jednego – rozdziały są tak rzadko :( Uwielbiam tego bloga, ponieważ jest inny (w pozytywnym tego słowa znaczeniu).

23. Blog "nowy świat Andrei" jest (według mnie) napisany cudownie, szczególnie dzięki wielkiemu talentowi jego autorki. Opowiadanie jest napisane bardzo oryginalnie, nigdy jeszcze nie spotkałam się z takimi świetnymi pomysłami w tematyce fantastycznej. Rozdziały czytam z zapartym tchem, a po przeczytaniu niecierpliwie wyczekuję nowych pomysłów autorki. Serdecznie polecam jej bloga oraz zachęcam do wejścia! Naprawdę warto! Kolorowa Dama

24. Tu wpisz odpowiedź...

25. Pisz dalej, wierzę, że kiedyś wydasz własną książkę ;D

26. To opowiadanie porywa w przestworza, odbiera mi zdolność mówienia, myślenia, robienia czegokolwiek :D To po protu zabiera do najbardziej niezwykłego świata jaki możesz sobie wyobrazić!
Odrywa od szarej rzeczywistości ! Każda cząstka mojej wyobraźni jest poruszona, każda emocja eksploduje :) To jest niesamowite, jak autorka tworzy ten świat, jak kreuje bohaterów :D
Jak czytam, to czuję się jakbym to już oglądała, o nie! Jakbym tam była!
Jakbym po prostu uczestniczyła w tym wszystkim razem z Andreą!
To nieśmiertelne uczucie :) To opowiadania jest jak porywisty wicher :D
Zawsze, gdy widzę, że jest nowy rozdział to ryjek mi się sam cieszy XD
Jest tu pełno emocji, które da się wręcz odczuć, barwnych postaci, których da się wręcz dotknąć i miejsc, które da się zobaczyć :) To naprawdę niesamowite przeżycie! Jestem uzależniona od tego opowiadania, bo porwało całe moje serce! Czytam z zapartym tchem i często wypiekami na buzi :*
Polecam mocno :) ~~ Vicky13

27. Zostałam twoją czytelniczką, gdyż na pierwszy rzut oka jesteś osobą bardzo fajną, miłą i wesołą i pomyślałam co ciekawego możesz pisać. Jako że kocham fantastykę to twoje opowiadanie jest w sam raz dla mnie ♥ Więc zaczęłam czytać.
Teraz jest to mój ulubiony blog z opowiadaniem. Niesamowicie mi się spodobała twoja powieść. Piszesz piękne, ciekawie i bardzo porywająco. Jest również tajemniczo co bardzo lubię, bo wtedy z ciekawością czytam kolejny rozdział. Historia Andrei bardzo mi się spodobała i chce poznawać jej dalsze losy. A piszesz jakbyś była doświadczoną pisarką, która wie jak porwać czytelnika.
Historia i blog jednym słowem, FASCYNUJĄCA! :D
Tetiana xd

28. Świetna grafika, dobrze dopracowana. Fajna fabuła, nie spotkałam się z błędami. W miarę regularne opisy. 10/10

29. Blog jest niesamowity. Uwielbiam go czytać. Bardzo podoba mi się postać Andrei, która wydaje się na początku przytłumiona przez nadopiekuńczy rodziców, ale jednocześnie stara się żyć, jak normalna nastolatka. Mimo to, już wtedy dowiadujemy się, że straciła kogoś cennego. Swojego brata. Jest jeszcze Nathaniel, z pozoru złośliwy kolega, który nie chybi od złośliwych komentarzy. Jednak, gdy Andrea znalazła się w kłopotach, to on wyciągnął do niej dłoń. Czasami wydaje mi się, że on te złośliwości są jego murem obronnym. Maggie świetnie to wszystko oddała w swoim opowiadaniu. Moim zdaniem świetnie wykreowała postacie, bo żadna z nich nie jest taka sama. Zbzikowana wiedźma Jassie jest najlepsza! Mówię zbzikowana, bo bardzo rzadko mamy do czynienia ze staruszką, która nagle się pojawia i mówi "Jestem twoją siostrą!". W swoim opowiadaniu Maggie ma świetną fabułę, która z rozdziału na rozdział tworzy coraz to nowsze pytania. Na dodatek jej bohaterowie nie stoją w miejscu, można zauważyć u nich rozwój. Na dodatek Michael. Mam do niego mieszane uczucia (mówiłam już) , ale wydaje mi się, że powiedzenie "Na świecie nie ma czerni i bieli, są tylko różne odcienie szarości" świetnie go opisuje. Niby zły charakter, ale! (Uwielbiam to u Maggie!) Okazuje się, że stał się taki z pewnych przyczyn. Nie wszyscy wyjaśniają, czemu zły charakter jest zły. Zaś Maggie to zrobiła, a nawet coś więcej. Zemsta. Ma cudowny smak, prawda? Niekoniecznie, jeżeli to my jesteśmy ich celem. Sytuacja Michaela z pewnością przydarzyła się w życiu paru osób. Autorka bloga potrafiła to rewelacyjnie opisać. Ubrać uczucia w słowa i stworzyć coś co zmienia punkt widzenia. Bo kto tak naprawdę jest złym charakterem? Czy nikt z nas się nigdy nie mścił? To powoduje wiele pytań i sama nie wiem, co sądzić o tak skomplikowanej postaci jaką jest ojciec Andrei. Uhm... chyba nie o to chodziło prawda? Niestety nie umiem inaczej ubrać tego w słowa. Wskazałam jednak, co najbardziej podoba mi się w moich ulubionych postaciach ^w^ Cały blog jest apolliński! :D No, bo (tak mi się wydaje) Maggie zrobiła cały szablon sama. Osobiście też lubię się w to bawić, a dziewczyna naprawdę ma talent. Mogę to dostrzec choćby przez styl i dodatki jakie użyła na bloga. Za całą pewnością musiała "bawić" się w html i css, a ten pierwszy jest nieco skomplikowany. Jeden błąd i blogger szaleje. No i nagłówek... rewelacyjny! Zastanawiam się w jakim programie go robiła! No bo prostu bomba jej wyszedł! W sumie to wszystko, co chciałam powiedzieć :3 To jest anonimowo? Jestem ciekawa, czy ktoś zgadnie kim jestem, gdy napisze: Bussis! :3

30. no cóż... wybacz, tak wyszło) postać na tym blogu hahahha :D Jednak nadal zostaję przy tym, że Nathan i Andrea powinni być razem ;)

31. Blog jest świetny i zaskakuje mnie z każdym rozdziałem. <3 Nie potrafię nawet opisać słowami tego jak bardzo spieszę się na nowy rozdział za każdym razem, kiedy Maggie go doda. :D Mam nadzieję, że doprowadzi tę fascynującą historię do końca, czego bardzo jej życzę. :D <3<3<3

32. Bloga czyta się lekko a co najważniejsze chętnie. Akcja bardzo szybko się rozwija i pojawiają się co raz to nowe wątki łączące się w logiczną całość. Nie wspomnę, że wszystko barwi relacja głównych bohaterów. Trzymam kciuki i pozdrawiam bo ten blog naprawdę zasługuje na wygraną ;).

33. Większość osób pisze o bytach nadprzyrodzonych, więc nie ma tutaj żadnej nowości. Autorka opowiadania stara się pisać dobrze i nawet jej to wychodzi. Trzeba przyznać, że dziewczyna lubi pisać. I mimo tego, że to nie moje klimaty przeczytałam trzy rozdziały. Opowiadanie nie jest złe, a nawet na odwrót. Jest całkiem niezłe.

34. Myślę, że jest to ciekawy blog z miłosnymi wątkami, które bardzo lubię.

35. Blog o adresie nowy-swiat-andrei.blogspot.com jest świetnym i oryginalnym blogiem. Oczywiście czasami autorka popełnia błedy, ale przecież jesteśmy tylko ludźmi, prawda? Ludzką rzeczą jest popełniac błedy. Taa, a teraz wracając do bloga: nie macie co robic? nudzi wam sie, a lubicie czytac niezwykłe historie o wampirach? Ten blog jest dla was! Od pierwszego momentu pokochałam imiona głównych bohaterów (Andrea i Nathan), chociaż tak szczerze imie Andrea nigdy w życiu mi sie nie podobało. Ani troche. Autorka "Bo los pragnie, byś spełnił swoją własną legende" to miła i genialna w pisaniu osóbka. Sama miałam z nią okazje wymieniac maile i powiem wam, że jest świetna! Polecam z całego serducha!

36. Kocham tą historię. Tylko mam szczerą nadzieję, że niebawem autorka splecie losy Andrei i Nathana :)

37. Świetny, starannie dopracowany blog :) Autorka miała ciekawy pomysł na fabułę i praktycznie w każdym rozdziale coś się dzieje :)

38. Jest cudowny! Historia jest tak wciągająca, a czyta się ją łatwo, lekko. Polecam z całego serduszka!

39. Fabuła ciekawa, dosyć oryginalna... Rozdziały naprawdę długie, ale to nie przeszkadza. Im więcej, tym lepiej :)

40. Bardzo przyjemnie się bo czyta historia nie jest oklepana, ciekawe akcje oraz bohaterzy :D

41. Ciekawe opowiadanie, akcja coraz bardziej się rozkręca. Polecam! :)

42. No więc tak: ten blog jest mega ciekawy, dużo w nim tajemnic ale myślę że się niedługo rozwiążą (czekam na to z niecierpliwością) i jest o magicznych stwożeniach(bardzo to lubię) no i jest genialny!!! ❤Jula

43. Bardzo fajne! Co prawda spokojne :D Widać, że autorka wkłada w swoją pracę całe serce. Rozdziały są zawsze dopracowane i przejrzyste. Poza tym wspaniały wygląd bloga! Polecam go wszystkim, którzy uwielbiają opowiadania fantasy! Z każdą nową notką dowiadujemy się coraz więcej rzeczy o Andreii i Nathanie. Poza tym po liczbie komentarzy od każdym postem widać, że opowiadanie jest popularne i że się podoba. Przede wszystkim jest ono odpowiednie dla osób, które lubią opisy. Jest ich tam mnóstwo :D Gorąco polecam tego bloga <3 Uwielbiam autorkę :D Świetna dziewczyna :* 

Witam! :* Na początku może się Wam wydawać, że mój blog opowiada o historii z życia wziętej, ale to tylko pozory. Z czasem przerodzi się to w prawdziwą historię fantastyczną. Tak bardzo na początku tej historii chcę napisać o życiu głównej bohaterki, dopóki jest... Normalna? Akcja - ta związana z fabułą - zacznie się rozwijać w okolicach 14, 15 rozdziału. Później będzie już tylko ciekawiej xD Mam ogromną nadzieję, że mój blog się Wam spodoba i zostaniecie moimi czytelnikami. Zapraszam do czytania i komentowania! Pozdrawiam cieplutko! :***

21 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zostanę Twoją czytelniczką :D Genialna fabuła! Uwielbiam takie historię, tak jak powiedziałaś wydają się z życia wzięte, ale tak naprawdę to czysta fantastyka :D Niedługo mam ferie, więc nadrobię rozdziały kochana :D W każdym razie blog mi się bardzo podoba <3<3 Obiecuję skomentować i czytać, od ferii, bo teraz to nawalone wszystkiego w szkole. Świetne postacie i fantastyczny pomysł na historię!! Jak znam siebie to się wciągnę, kocham takie opowiadania <3 Pozdrawiam kochana i zostaję Twoją czytelniczką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłabyś do mnie? Miłoby mi było gdybyś przeczytała tylko ostatni rozdział w wolnej chwili i skomentowała :D nie traktuj tego jak reklamy czy coś, po prostu zależy mi na Twoim zdaniu :D
      http://touczuciemozeciezabic.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe słowa i pochwały! Wywołałaś kolejny uśmiech na mojej twarzy! :D Z miłą chęcią wpadnę do Ciebie! ;***

      Usuń
  3. Fajnie się zapowiada :) Ale dużo rozdziałów do nadrabiania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada :) Ale dużo rozdziałów do nadrabiania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie chce Ci się nadrabiać, to zapraszam do zakładki "Streszczenie" (:

      Usuń
  5. Ojeju, zapowiada się naprawdę... intrygującą! Osobiście uwielbiam czytać fantastykę, jednak nie umiem jej pisać :C Dlatego piszę taką "normalną" :D Zmykam nadrabiać zaległości, bo trochę ich jest! A Ciebie zapraszam do mnie ;) Może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? Mam nadzieję, że tak! http://live-in-danger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, zaintrygował mnie ten "dar" głównej bohaterki xD Tak więc, jak tylko znajdę chwilkę, przeczytam streszczenie oraz najnowszy rozdział! (Chwała ci za to streszczenie! )

    Eff

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Tu Leina z Projektu Stella. Wpadłam, by uściślić gatunek, w którym żyje Twoja postać. Po tym opisie wstawię ją do urban fantasy i fantasy (ponieważ z początku akcja toczy się w naszym świecie - urban - a potem w wyimaginowanym - zwykłe kochane fantasy. Radzę ci poczytać o podgatunkach fantastyki, bo nie możesz pisać, że piszesz fantastyki. Fantastyka dzieli się na trzy części: fantasy, science fiction i horror. Dopiero z tych możesz wybierać uogólnienie.
    Przepraszam za wywód i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo! :3
      Dziękuję za poinformowanie :D Jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi na te gatunki, ponieważ zawsze było Fantasy lub Fantastyka, więc tego się trzymałam (: Ale ok. Przyjęłam! I dziękuję bardzo za informację! Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejo Madziu :D Nawaliłam z akcją "People, who read says", gdyż wysłałąm opinię na temat jednego bloga, potem chciałam napisać o Twoim a to się okazuje, że już nie mogę... ;/
    No to napiszę tutaj, to co napisałbym tam :D
    To opowiadanie porywa w przestworza, odbiera mi zdolność mówienia, myślenia, robienia czegokolwiek :D To po protu zabiera do najbardziej niezwykłego świata jaki możesz sobie wyobrazić !
    Odrywa od szarej rzeczywistości ! Każda cząstka mojej wyobraźni jest poruszona, każda emocja eksploduje :) To jest niesamowite, jak autorka tworzy ten świat, jak kreuje bohaterów :D
    Jak czytam, to czuję się jakbym to już oglądała, o nie! Jakbym tam była!
    Jakbym po prostu uczestniczyła w tym wszystkim razem z Andreą!
    To nieśmiertelne uczucie :) To opowiadania jest jak porywisty wicher :D
    Zawsze, gdy widzę, że jest nowy rozdział to ryjek mi się sam cieszy XD
    Jest tu pełno emocji, które da się wręcz odczuć, barwnych postaci, których da się wręcz dotknąć i miejsc, które da się zobaczyć :) To naprawdę niesamowite przeżycie! Jestem uzależniona od tego opowiadania, bo porwało całe moje serce! Czytam z zapartym tchem i często wypiekami na buzi :*
    Polecam mocno :) ~~ Vicky13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Miałam ten sam problem! Też napisałam 1 opinię i ją wysłałam, a gdy chciałam wysłać na kolejne 2 blogi to okazało się, że się nie da xD Dlatego też wzięłam telefon siostry i tam wysłałam, ponieważ na innym urządzeniu już się da :D Dziękuję mocno z całego serduszka za opinię ( już druga xD )! Nawet nie wiesz jak miło usłyszeć ( w tym przypadku przeczytać xD ) tak cudne słowa! Dziękuję bardzooo! ♥♥♥ :*** A Twoja opinia znalazła już swoje miejsce w tej zakładce ^-^

      Usuń
  10. Zostałam twoją czytelniczką, gdyż na pierwszy rzut oka jesteś osobą bardzo fajną, miłą i wesołą i pomyślałam co ciekawego możesz pisać. Jako że kocham fantastykę to twoje opowiadanie jest w sam raz dla mnie ♥ Więc zaczęłam czytać.
    Teraz jest to mój ulubiony blog z opowiadaniem. Niesamowicie mi się spodobała twoja powieść. Piszesz piękne, ciekawie i bardzo porywająco. Jest również tajemniczo co bardzo lubię, bo wtedy z ciekawością czytam kolejny rozdział. Historia Andrei bardzo mi się spodobała i chce poznawać jej dalsze losy. A piszesz jakbyś była doświadczoną pisarką, która wie jak porwać czytelnika.
    Historia i blog jednym słowem, FASCYNUJĄCA! :D
    Pozdrawiam kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Dziękuję kochana za całego serducha za tak wspaniałe słowa! Nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć! Dziękuję bardzooo! ♥♥♥ :*** Twoja opinia właśnie powędrowała do tej zakładki ^-^

      Usuń
  11. Piosenka w cudownych zwiastunach? Zacznę czytać w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Mama nadzieję, że Ci się spodoba ^-^ A jak chcesz, to zapraszam do zakładki ze streszczeniem :D

      Usuń
    2. Nie toleruję streszczeń, bo uwielbiam zatopić się w wypocinach tak świetnie piszących osób jak Ty :D No i moja głupota nie napisała pełnego pytania, więc ponawiam :)) Jak nazywa się piosenka z tych świetnych zwiastunów?? :) Weny, czsu i zdrowia życzę :*

      Usuń
    3. Ja jak widzę streszczenie, to czytam, ale to tylko dlatego, że należę do osób, które mają mało czasu xD Ale od razu chciałam uprzedzić, że skoro masz zamiar czytać wcześniejsze rozdziały, to nie przeraź się, bo nie dość, że pisałam wtedy jeszcze kiepsko, to początki są naprawdę nudne xD Piosenka to: Loïc Nottet - Rhythm inside. Zakochałam się w niej na zabój ♥♥♥ Dziękuję bardzo kochana za pochwałę i miłe słowa ♥ :***

      Usuń

Czytelniku miły! Tak ładnie Cię proszę! Skomentuj! *robię maślane oczka* To dla mnie bardzo ważne! Dla Ciebie to tylko chwilka, a dla mnie kolejny uśmiech na twarzy i motywacja do dalszego pisania! ♥