wtorek, 28 lipca 2015

Liebster Award 34#

Witam kochani! :3 Dziś Przybywam z nominacją od incaligo! Dziękuję Ci kochana z całego serducha! Wywołałaś ogromny uśmiech na mojej twarzy! Polecam ogromnie bloga incaligo: https://incaligo.wordpress.com Zajrzyjcie, bo warto! :3


 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 


Pytania i odpowiedzi:
1. Jak to co przeżyłaś wpływa na to co i jak piszesz?
Hm... Cóż... Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie :/
2. Skąd pomysł na nick?
Kiedyś natknęłam się na taką nazwę i bardzo mi się spodobała ( niedawno zorientowałam się, że Maggie po polsku to Gosia xD ).
3. Co uważasz za najcenniejsze?
Życie? Mamy je tylko jedno i powinniśmy się cieszyć każdym dniem, nawet takim, który nie był wesoły i spotkały nas w nim przykre rzeczy. Wiele ludzi wciąż narzeka, a powinniśmy się cieszyć tym, co mamy i przeżywać każdy dzień tak, jakby był tym ostatnim. Nie wiadomo, kiedy przyjdzie na nas czas. Ludzkie życie jest ważne i przede wszystkim nie mamy prawa odbierać go innym ( ile jest morderstw na tym świecie... )...
4. Jak pisanie wpłynęło na twoje życie?
Pisanie bardzo wpłynęło na moje życie. Tak naprawdę bez niego nie mogę żyć. Ono pozwala mi choć na moment uciec od rzeczywistości i zapomnieć o niektórych rzeczach. Sprawia, że czuję się szczęśliwa i wiem, po co mam żyć. Pisanie to mój mały raj na ziemi. Gdyby nie to, to... nie wiem, co bym robiła na tym świecie. Chyba bym zbłądziła o.O
5. Zdefiniowała byś się jako jaką osobę?
Hm... Jestem... sobą xD Heh. No dobra. Jestem raczej realistką, czasami pesymistką, a czasami optymistką ( dziwne, no nie? ). Jestem wrażliwa ( czasami bardzo... ). Lubię pomagać innym, ale jak każdy mam swoje wady. Nie zawsze bywam cierpliwa i zdarza się, że jestem leniwa... Aha! I najważniejsze! Jestem romantyczką ^-^
6. Wolisz uczestniczyć w wydarzeniach czy stać z boku i mieć „rękę na pulsie”?
To też zależy, jakie ma to być wydarzenie.
7. Z jaką postacią fikcyjną się najmocniej utożsamiasz?
O jejku... Nie mam pojęcia o.O
8. Jakie zwierzęta najbardziej lubisz?
Waham się pomiędzy kotami i psami ;)
9. Skąd biorą się twoje najlepsze pomysły do historii?
Z głowy. Same do mnie pukają, a szczególnie w nocy, kiedy bardzo chce mi się spać lub w najmniej odpowiednich momentach xD
10. Działasz w jakiś grupach?
Nie :/
11. (Bardzo egoistyczne, przepraszam) Co myślisz o moim blogu?
Według mnie jest wspaniały! Z wielkim uśmiechem na niego wchodzę, gdy pojawia się rozdział. Lubię Twoje opowiadania i cenię Twoją wyobraźnię. Blog sam w sobie jest cudny, ale to dzięki Tobie — tak wspaniałej autorce ^-^ Baaardzo go lubię i mam nadzieję, że mimo wszystko nie przestaniesz pisać! Hehe. Ja Ci na to nawet nie pozwolę! xD


Moje nominacje:

 
Moje pytania:
1. Kim tak bardzo chcesz zostać w przyszłości? Może wiążesz przyszłość z pisarstwem?
2. Czego nie lubisz w ludziach?
3. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
4. Gdybyś mogła cofnąć się do jakiegoś etapu swojego życia, to jaki by to był ( chodzi mi o wiek )? Dlaczego?
5. Co chciałabyś zmienić na świecie?
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
7. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA KRYTYKĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie? Czy uważasz, że w moim stylu pisania powinnam coś zmienić?
8. Spójrz za siebie i powiedz, co widzisz? :D
9. Wolisz książki, czy blogi? Może to i to?
10. Co cenisz sobie w życiu?
11. Jaką książkę/film najbardziej lubisz? Dlaczego?


Jeszcze raz dziękuję! ♡ :*


PS Jak podoba się Wam wystrój bloga? Jutro zmienię trochę menu ;) Chciałam również przypomnieć o głosowaniu w ankiecie na blog miesiąca ( link do ankiety: http://katalog-opowiadan-o-wampirach.blogspot.com/2015/07/konkurs-na-blog-miesiaca-lipiec-2015.html ). Ponownie z całego serduszka dziękuję osobie, która mnie zgłosiła! ♥♥♥  :*** Jeśli uważacie, że zasłużyłam, to zachęcam do głosowania. Dziękuję z całego serducha za każdy głos! ♥♥♥
 Również ruszyła akcja: People, who read say. Jeśli nie pisaliście opinii na temat mojego bloga, a chcielibyście, to tu podaję link: http://interankiety.pl/interankieta/17d4f324a01d59e04fd82be79a85ae4d Również za każdą opinię ogromnie dziękuję! ♥♥♥

10 komentarzy:

  1. Witaj kochana :*
    Widzę masz nowy szablon. Bardzo ładny podoba mi się. Dobrze że aż tak nie jest inny od poprzedniego bo idealnie pasują do twojej twórczości.
    Z przyjemnością przeczytałam twoje odpowiedzi i bardzo ciekawe. Mam tak samo ty zatracasz się w pisaniu zapominając o świecie a ja czytam zatracając się :)
    Wiesz nawet teraz zabiorę się za odpowiedzi gdyż właśnie skończyłam książkę i będę się nudzić do 2 w nocy więc odpowiem na twoje pytania :)
    Pozdrawiam ciepło o całuski :* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że szablon Ci się podoba ( o dziwo robiłam go tylko dwa dni, kiedy zawsze zajmowało mi to dużo więcej czasu xD ). Tak mnie naszła ochota na zmianę ( a kocham bawić się grafiką! ) i nie sądziłam, że wyjdzie mi tak ładnie. Jeszcze raz dziękuję! ♥ :***
      Taak. Ja zatracam się w pisaniu, a Ty w czytaniu! Kocham pisać i tak naprawdę to całe moje życie. Kiedyś, gdyby ktoś mi powiedział, że będę pisała, to zaczęłabym się śmiać xD
      To czekam z niecierpliwością na odpowiedzi! :D
      Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! :***

      Usuń
    2. Wow nie wiedziałam że sama robisz szablon. Ja nie umiem. Zazdroszczę Ci. To dobrze że kochasz pisać ten kto oddaje w serce w to co robi jest super :)
      Już skończyłam odpowiedzi. Zapraszam.
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
    3. Na początku szło mi to okropnie ( lepiej nawet nie wspominać, a co dopiero pokazywać xD ). A tam. Nie ma co zazdrościć ;) Jejku. Ja tak kocham pisać, że ojejku. Pisanie dla mnie to sens życia i ogromna radość :3 A odpowiedzi właśnie czytam :D Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! :***

      Usuń
  2. Siemka, laska :D
    Genialny nowy wystrój :D Bardzo mi się podoba :*
    A na LBA oczywiście zasłużyłaś, zwłaszcza po tym ile serca wkładasz w swoją pracę :D
    Kocham Cię całym sercem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana z całego serducha i cieszę się ogromne, że wystrój bloga Ci się podoba! Pozdrawiam cieplutko! Ściskam! ♥♥♥ :***

      Usuń
  3. Grafika boska :D chyba najładniejszy z dotychczasowych.
    Jak tak czytam Twoje odpowiedzi, to całkiem podobne do tych których sama bym udzieliła.. Dziwne, że przez internet można poznać tylu podobnych do nas ludzi :)
    Widać po blogu nawet zanim zacznie się czytać ile serca w to wkładasz, a jak już zacznie się czytać to umarł w butach.. Nie można się doczekać kolejnej części.
    Do następnego, całuski : *
    incaligo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromne, że Ci się podoba! I też uważam, że ta to jak do tej pory jest najładniejsza i szybko jej nie zmienię! :D Hehe. Zgadzam się. Przez internet poznaje się dużo osób podobnych do siebie xD Dziękuję bardzo za miłe słowa i cieszę się, że to zauważyłaś. W pisanie i w grafikę wkładam całe serce, bo kocham to robić całym sercem! ♥ Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! :***

      Usuń
  4. Gratuluję nominacji:) Szablon bardzo mi się spodobał. Jak wcześniejsze. Od razu mówię, że nadrobiłam wszystkie rozdziały i jestem zachwycona:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba ^-^ A szablon o dziwo robiłam tylko 2 dni xD Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! :***

      Usuń