wtorek, 31 marca 2015

Liebster Award 22#

Witam! Tym razem zostałam nominowana przez Louellę Angel, za co kochana z całego serducha Ci dziękuję! Jest to dla mnie ogromna radość! Stokrotne dziękuję! :* Polecam z całego serca jej bloga: http://memento-mori-louella-angel.blogspot.com  Zajrzyjcie, bo warto! :3




"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania i odpowiedzi:
1.Ulubiona potrawa?
Hm... Jest tego bardzo sporo, ale może spaghetti? Lecz bardzo też lubię sałatki z makaronem! ♡
2.Interesujesz się architekturą?
Nie, choć kiedyś nawet mnie to interesowało, ale to było tylko chwilowe (:
3.Czytasz książki? W jakich ilościach?
Hehe. Z blogami się nie wyrabiam, a co dopiero znaleźć czas na książki! xD Ale jak znajduje się jakaś naprawdę ciekawa, to z miłą chęcią czytam ^.^
4.Wymień pięć książek, które uważasz za najlepsze.
No to tak:
•wszystkie części "Igrzysk śmierci"
•wszystkie części Harry'ego Pottera.
•Gaja Kołodziej "Dar"
•Helena Lidia Zelman "Tożsamość Anioła", "Bezsenność Anioła", "Grzechy Anioła" (to są książki o tej samej historii)
•cała Saga Zmierzch
•John Green "Gwiazd naszych wina"
Wiem, że jest więcej, ale jakoś nie mogłam się powstrzymać xD
5.Skąd czerpiesz inspiracje?
Sama nie wiem :/ To wszystko bierze się samo z siebie (:
6.Czym dla ciebie jest blog?
Całym życiem! Kocham pisać i nie mogłabym bez tego żyć! Mam nawet w planach, by w przyszłości zostać pisarką! :D
7.Czy na serio czytasz wszystkie opowiadania, które komentujesz?
Oczywiście, że tak! :D I nie kłamię, bo wszystkie blogi jakie czytam są wspaniałe! ♡ Tylko żałuję, że czasami nie znajduję na nie czasu... :(
8.Ulubiony kraj azjatycki (Nie ma odpowiedzi: nie mam, itp.)
Nie mam ulubionego, ale Chiny i Japonia wydają się bardzo ciekawymi państwami ;)
9.Chciałabyś mieś chłopaka, czy przyjaciela, który jest z tobą zawsze?
Raczej tak. Mam przyjaciółkę i przyjaciela bez których nie wyobrażałabym sobie życia :*
10.Koty czy psy?
To i to ♡
11.Włosy długie czy krótkie?
Długie! :D


No... Na razie nikogo nie nominuję (:


Jeszcze raz dziękuję! :* ♡


PS Jeszcze dzisiaj postaram się dodać rozdział, ale tego nie obiecuję. Wiem, że trzymam Was w niepewności, ale ostatnio naprawdę nie miałam czasu na pisanie. Myślę, że mi to wybaczycie (: I w najbliższych dniach postaram się nadrobić zaległości na Waszych blogach! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz