czwartek, 3 grudnia 2020

Wróciłam

Hej kochani ♥️

Jak tytuł wskazuje, wróciłam. Od dłuższego czasu męczyło mnie, by powrócić do pisania i w końcu zdecydowałam się zrobić jakiś krok w tym kierunku. Wprawdzie na tym blogu nie będę już publikowała, jednak jeżeli nadal tutaj jesteście i chcecie przeczytać kolejną historię mojego autorstwa, to serdecznie zapraszam na Zaginioną przeszłość. Jeżeli ktoś woli wattpada, to tam również można mnie znaleźć - Zaginiona przeszłość. Na blogu póki co znajduje się prolog i pierwszy rozdział. Zdecydowałam, że w celu uniknięcia dużych nieregularności w zamieszczaniu rozdziałów, będą one publikowane raz w miesiącu. Tym razem nie chcę znikać bez wcześniejszego dokończenia bloga, więc mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w tym postanowieniu. 

Opis bloga:

Mam ogromną pustkę w głowie. Obudziłam się i nie wiem kim jestem. Co działo się przez ostatnie lata? Ogromna luka w pamięci skłania mnie do odkrycia prawdy o sobie. Ale czy to jest bezpieczne? Pewna osoba nie pozwoliła mi tego zrobić. Kim była? Nie pamiętam jej twarzy. Czy coś mi grozi? Dlaczego jestem sama? Przez cały czas unikam ludzi. Boję się ich. Wszyscy są wrogami. Wszyscy są źli. Chcę oddać mnie w ich ręce. Tylko nie wiem dlaczego. Jaki z tym związek ma wytatuowana na mym nadgarstku liczba 009? Łudzę się, że kiedyś się dowiem. Jak okrutna prawda mnie czeka?

Tym, którzy zechcą zajrzeć, życzę miłego czytania ♥️ Pozdrawiam,

Maggie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz