poniedziałek, 29 czerwca 2015

Liebster Award 30#

Witam kochani kolejny raz tego dnia! :3 Pewnie nakrzyczycie na mnie,  to już kolejna nominacja ( czy to dziwne, że jeszcze mnie się nie znudziło? xD ), a rozdziału jak nie ma, tak nie ma. Cóż... To już koniec na obecną chwilę z Liebster Award ( bo na razie nie mam xD ) i teraz zabieram się za pisanie rozdziału 24! :D :D :D Hehe. Tym razem nominowała mnie Isenoferet bloga http://theamnesiastory.blogspot.com Ogromnie kochana dziękuję Ci z całego serducha! To dla mnie wieka radość! :***


 


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."  


Pytania i odpowiedzi:
1. Co robisz, kiedy nie czytasz/ piszesz?
Hm. Nudzę się? xD Ale też słucham mojej ukochanej piosenki ( Loïc Nottet - Rhythm inside! ♥ ), umawiam się z przyjaciółmi i... coś tam robię xD
2. Kiedy przychodzą ci do głowy nowe pomysły?
Yyy... W nocy, kiedy to już okropnie bardzo chce mi się spać :P
3. Ulubiony gatunek muzyczny?
Różny xD
4. Wolisz własne książki czy wypożyczone z biblioteki?
I te i te. Dla mnie to żadna różnica :D
5. Ulubiona para z jakiejś serii?
Haha! Chyba tak bardzo sławne Dramione! xD Dlaczego autorka zrobiła parę z Hermiony i Rona...?
6. Ulubiony pisarz?
Nie mam (:
7. Gdzie chciałabyś mieszkać, gdy dorośniesz?
Raczej gdzieś w Polsce. Nie chcę być z dala od rodziny, choć kiedyś i tak pojadę do Paryża ^-^
8. Czy wiążesz przyszłość z pisaniem?
Tak! Tak! Taaak! Nie ma innej opcji! To moje powołanie ( tak czuję xD ). Poza tym kocham pisać i nie wyobrażam sobie, gdybym miała to rzucić :D
9. Twoje marzenie?
Duuużo tego xD
10. Gdybyś mogła przeżyć życie głównego bohatera jakiejś książki, kogo byś wybrała?
Yyy... Eee... No ten tego... Nie wiem xD Wolę nie wiedzieć, co mnie czeka :D
11. Piszesz od razu na komputerze, czy przepisujesz np. z zeszytu?
Kiedyś ( na początku ) pisałam w zeszycie, ale poddałam się. To, co było w moim zeszyciku nie zgadzało się z tym, co było już napisane na bloggerze :D


1. Jaki jest Twój ulubiony bohater ( książkowy, blogowy itd. ) i dlaczego?
2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
3. Co to przyjaźń? Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
4. Czy odważyłabyś się podejść do nieznajomej osoby i zapytać ją: Lubisz banany?
5. Dlaczego założyłaś bloga? Czym dla Ciebie jest?
6. Jakiej muzyki słuchasz? Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA KRYTYKĘ! ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
9. Jakie według Ciebie są najładniejsze imiona żeńskie i męskie?
10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
11. Wampir czy wilkołak?
 
 
Jeszcze raz dziękuję! ♡ :*

6 komentarzy:

  1. Widzę, że po mojej interwencji zmieniłaś niektóre pytania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Kochana!
    No więc po co ja mogłabym to pisać?.....
    Otóż nominowałam Cię do LBA! xD Nie odetchniesz! :D
    http://instant-fanfiction.blogspot.com/p/liebster-award.html
    ("Liebster Award 2#)
    Pozdrowionka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Nie odetchnę! xD Ale baaardzo dziękuję Ci kochana! Może jeszcze dzisiaj odpowiem! Dziękuję z całego serduszka! :***

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację! Jest mi naprawdę miło :) Nie wiem, czy sama dodam notkę z Liebster Award, jakoś nigdy nie potrafiłam się do tego zmotywować. Niemniej jednak dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się zmotykujesz, ponieważ z miłą chęcią przeczytałabym odpowiedzi na pytania ^-^ A nie dziękuj, bo naprawdę zasłużyłaś! A Karol, jakiego postać stworzyłaś jest wspaniały! ♥

      Usuń