niedziela, 28 czerwca 2015

Liebster Award 28#

Witam kochani! :3 Hehe. Odpowiadam na kolejną nominację ( zostały mi jeszcze dwie zaległe, za które ogromnie dziękuję paulinie patrycji i Isenoferet, ale odpowiem na nie w najbliższym czasie... Może jutro? ). Za tę nominację tak bardzo z całego serducha  dziękuję Wiktorii Roczkowskiej! Jestem cała happy! A oto blog: http://nocnilowcy.blogspot.com




"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania i odpowiedzi:
1.Ulubiona książka/seria książek?
Hm. Lubię:
•wszystkie części ,,Igrzysk śmierci’’
•wszystkie części Harry'ego Pottera.
•Gaja Kołodziej ,,Dar’’
•Helena Lidia Zelman ,,Tożsamość Anioła’’, ,,Bezsenność Anioła’’, ,,Grzechy Anioła’’ (to są książki o tej samej historii)
•cała Saga ,,Zmierzch’’
•John Green ,,Gwiazd naszych wina’’
•Rachel Van Dyken ,,Utarta’’
2.Ulubiony aktor/aktorka?
Na razie nikt :)
3.Co najbardziej lubisz w książkach? (np. fabułę, bohaterów, świat w nich przedstawiony)
Na to pytanie trudno będzie mi odpowiedzieć, bo... to, czy lubię książkę, czy nie, to zależy od tego, czy mi się podoba. Ale... no chyba bohater ^-^
4.Dlaczego założyłaś/eś bloga?
To wszystko przez moją siostrę xD Przez nią go założyłam, ale też i dlatego, że chciałam dzielić się z innymi tym, co tworzę. Teraz mam w tym nowy cel: Chcę się rozwijać, a dzięki Wam ( czytelnikom ) to jest możliwe i za to Wam dziękuję! ♡♥♡
5.Ulubiony film?
Jeszcze żaden nie skradł mojego serca :D
6.Ulubiona piosenka?
♡♥♡ Loïc Nottet - Rhythm inside ♡♥♡ !!! Słucham to na okrągło! To moja miłość od... pierwszego słuchu xD ( wspomnę do tego, że w obecnej chwili również ją słucham :D ).
7.Lody czy ciastko?
Lody mą drugą miłością ♡♥♡
8.Kawa czy herbata?
Hm. Kawa :3
9.Czy masz jakieś zwierzątko domowe? Jeśli tak to, jakie?
Kiedyś miałam psa...
10.Kiedy założyłaś/eś pierwszego bloga?
W listopadzie ( dokładnie 26 :D ) zeszłego roku. Wow. To już osiem miesięcy! xD


Moje nominacje:


Moje pytania ( w końcu postanowiłam niektóre zmienić! :D ):
1. Jaki jest Twój ulubiony bohater ( książkowy, blogowy itd. ) i dlaczego?
2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
3. Co to przyjaźń? Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
4. Czy odważyłabyś się podejść do nieznajomej osoby i zapytać ją: Lubisz banany?
5. Dlaczego założyłaś bloga? Czym dla Ciebie jest?
6. Jakiej muzyki słuchasz? Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA KRYTYKĘ! ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
9. Jakie według Ciebie są najładniejsze imiona żeńskie i męskie?
10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
11. Wampir czy wilkołak?

Jeszcze raz dziękuję! ♡ :*

8 komentarzy:

  1. Szybka jesteś ja swojej nie zdążyłam opublikować a ty masz kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Dzięki xD Mam jeszcze dwie :D

      Usuń
  2. Szalejesz z tymi nominacjami, Kochana ^^ Jeszcze raz dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Dziękuję kochana! :*** A za nominację nie dziękuj, bo naprawdę zasłużyłaś :D

      Usuń
  3. Jejku ale śliczny masz ten blog <3 no na pierwszy rzut oka ledwo odróżniłam pytania od odpowiedzi, które długie nie są. No ale ogólnie ciekawie :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam cię. Naprawdę chce ci się to pisać? Gratuluję i jednoczesnie dziękuję (: Co do pytania nr 4... Jeśli zdobede sie na odwagę, to może nawet nagram filmik ;D

    Pozdrowienia
    Emelia
    ps. sorry za slownik, ale telefon działa mi z opoznienim... Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku miły! Tak ładnie Cię proszę! Skomentuj! *robię maślane oczka* To dla mnie bardzo ważne! Dla Ciebie to tylko chwilka, a dla mnie kolejny uśmiech na twarzy i motywacja do dalszego pisania! ♥