niedziela, 12 kwietnia 2015

Liebster Award 23#

Witam! Zostałam nominowana - jestem w szoku, że już 23 raz - przez Klaudię Żankowską, za co kochana z całego serducha Ci dziękuję! Jest to dla mnie ogromna radość i jestem cała w skowronkach! :* Polecam z całego serca jej bloga: http://myenchantix.blogspot.com   Zajrzyjcie, bo warto! :3



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania i odpowiedzi: 
1. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
O jej. Oglądałam tego sporo, ale chyba "Smerfy". Te niebieskie stworzonka zawsze mnie bawiły, ale Gargamel to był najlepszy! :D
2. Czy udało Ci się kiedyś spełnić swoje marzenie?
Yyy... Chyba raczej nie :/
3. Masz jakąś pasję? Jak tak to jaką?
Bardzo lubię, a dokładniej to kochana pisać! ♡ :* W przyszłości mam zamiar zostać pisarką i mam nadzieję, że to mi się uda. Dzięki temu blogowi się rozwijam (:
4. Czy jest jakiś język jaki kochasz?
W sumie to uczę się angielskiego i niemieckiego, ale nie przepadam za nimi. Ostatnio jakoś naszła mnie ochota, by zacząć się uczyć francuskiego, ponieważ marzy mi się, by kiedyś pojechać do Paryża *.* Ale mój zapał do uczenia się obcych języków wszystko psuje. Nie znoszę wkuwać tych wszystkich słówek, które pięknie zdaję, a później zapominam :/
5. Lubisz imprezować?
Może to dziwne, ale nie. Jakoś nigdy nie przepadałam za dyskotekami i wciąż tak jest. Jakoś nie czuję się dobrze w takiej atmosferze, a ja to jestem spokojny człowiek. Czasami tylko mi odbija xD
6. Czy to jest Twój pierwszy blog?
Tak. Jest to mój pierwszy blog i szczerze mówiąc, że gdyby nie moja siostra, to by nie powstał. To dzięki niej zaczęłam go pisać :D
7. Jak się uczyłaś/uczysz?
Dobrze. Zawsze wybulę na pasek (:
8. Jaki masz ulubiony serial?
W sumie to nie mam, ale ostatnio z miłą chęcią oglądam "Twoja twarz brzmi znajomo", ale przy moich braciach jest trudno to obejrzeć, ponieważ bez przerwy okupują telewizor. Choć w sumie to ja za często telewizji nie oglądam, bo... Wolę robić coś innego (:
9. Masz jakieś zwierzęta? Jak tak to jakie?
Kiedyś miałam psa...
10. Z jakiej sieci masz numer telefonu?
Play! :D Kiedyś miałam sieć Plus, ale że dostałam nową komórkę, a moja karta się do niej nie mieściła, bo nie była wyciskana, to musiałam kupić nową, a że nie było z Plusa, to kupiłam Play :3 Ech. Chyba niepotrzebnie to napisałam >.<
11. Gdzie byś chciała pojechać na wakacje?
Hehe. Paryż! ♡ W sumie to nie wiem, co mnie tam ciągnie, ale naprawdę chciałbym tam bardzo pojechać. Może to przez tą wieżę Eiffla, którą chciałbym zobaczyć na żywo...? Sama nie wiem xD


Moje nominacje:


Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony superbohater i dlaczego?
2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
3. Co to przyjaźń?
4. Czy boisz się myszy? Jak reagujesz na jej widok?
5. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA PRAWDĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
9. Czy lubisz sprzątać swój pokój?
10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
11. Wampir czy wilkołak?


PS Kiedy nowy rozdział? Nie mam bladego pojęcia. Ostatnio wciąż bawię się w wystrój bloga, a jest to bardzo żmudna praca i napisałam naprawdę bardzo malutko. Na pewno pojawi się w tym tygodniu, ale nie umiem powiedzieć kiedy. Mam nadzieję, że będziecie cierpliwie czekać :3 Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***


Jeszcze raz dziękuję! ♡ :*

6 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji i czekam na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduję, iż miniaturka przeczytana i skomentowana, a teraz czekam niecierpliwie na kolejny rozdział! ;*
    Gratuluję już tylu nominacji, kochana, niewątpliwie na każdą z nich zasłużyłaś! ♥
    Pozdrawiam! ^^
    PS. Ach, na moim blogu pojawiło się drobne ogłoszenie. Mam nadzieję, że się z nim zapoznasz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co, tak jak wszyscy piszą zasłużyłaś na wszystkie nominację. Też nie lubię dyskotek, imprez itp. ;p
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland______1363%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    * * * * * * * * * * * *
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305063118874513168272.png

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaa ile jeszcze będziesz miała tych nominacji..... normalnie zazdro, ja też tak chce

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim! ♡ :***

    OdpowiedzUsuń