środa, 28 stycznia 2015

Liebster Award 08#

Witam! Zostałam nominowana przez Alex Vicious! Kochana baaardzo Ci dziękuję! ;* Jestem cała w skowronkach, a skaczę z radości! Polecam z całego serducha jej bloga: http://kurokoandbasketball.blogspot.com/ Zajrzyjcie, bo warto! ^.*





"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania i odpowiedzi:
1.O czym najbardziej marzysz?
Cóż... Dużo tego xD
2.Ulubiony serial telewizyjny?
Nie mam. Ostatnio rzadko oglądam telewizję :/
3.Dlaczego zaczęłaś pisać?
Bardzo to lubię. Można powiedzieć, że kocham *♡* Szczerze, to nie wiem, czy przeżyłabym bez pisania ^.*
4.Co byś zmieniła gdybyś mogła cofnąć się w czasie tylko jeden raz?
W sumie to nie wiem... Ale chyba nic :D
5.Opisz siebie w trzech słowach.
Pomocna, umie wysłuchać, niecierpliwa xD
6.Co byś chciała robić w przyszłości?
Jest to trudne pytanie. Chciałabym zostać pisarką, ale nie myślę o tym, jako jedyne źródło zarobku ^.^
7.Czy wyobrażałaś sobie kiedyś koniec świata?
Nie xD
8.Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Chciałam się podzielić z innymi tym, o czym piszę. Przy okazji mam zamiar się uczyć, kształcić w tej dziedzinie, bo jeszcze robię wiele błędów (:
9.Czy oprócz pisania masz inne talenty?
Mówią mi, że ładnie maluję, ale ja się z tym nie zgadzam. Umiem tylko rysować... Postacie z bajek, mangę... Nic innego mi nie wychodzi. Nawet głupie drzewo :/
10.Co cię najbardziej irytuje w ludziach?
To, że nie są szczerzy, wierni, kłamią, są nieuczciwi...
11.Lody czekoladowe czy miętowe?
Te i te ♡.♡


Moje nominacje:
To na razie tylko tyle ^.*


Moje pytania:
 1. Jaki jest Twój ulubiony superbohater i dlaczego?
 2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
 3. Co to przyjaźń?
4. Czy boisz się myszy? Jak reagujesz na jej widok?
 5. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
 6. Jakiej muzyki słuchasz?
 7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
 8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA PRAWDĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
 9. Czy lubisz sprzątać swój pokój?
 10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
 11. Wampir czy wilkołak?


Jeszcze raz dziękuję! <3 ;*

18 komentarzy:

  1. To pytanie z lodami było podchwytliwe... bo przecież każdy wie, że jak zmieszasz te smaki to wychodzi siódme niebooo :3
    I nie musisz dziękować, przecież zasłużyłaś. No i zrobiłaś wielkie postępy od pierwszych rozdziałów więc tym bardziej Ci się należy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! ;*** Postępy robię dzięki wszystkim, którzy komentują, poprawiają mnie i wg. Jeszcze raz dziękuję ^.^

      Usuń
  2. Gratuluję! Dziękuję też za nominację! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie masz co dziękować, bo z koleżanką zasłużyłaś! ;***

      Usuń
  3. Ty to masz szczęście! Co rusz widzę na bloggerze u Ciebie nowy post i dzisiaj dałam się wrobić, bo myślałam, że to nowy rozdział xD Postanowiłam jednak tym razem skomentować to Liebster Award, które naprawdę Cię prześladuje!
    Musisz jednak potwierdzić fakt, że masz spory talent i głównie dlatego jesteś nominowana! Choć nie radziałabym Ci teraz pisac gorzej, bo ja już zacznę tutaj wtedy spamować i zabawiać się w hejtera :D
    Ja najbardziej lubię lody miętowe z kawałkami czekolady - te są najlepsze!
    Wydaje mi się, że powoli już jesteś zmęczona tymi nominacjami, poniekąd to może w końcu człowieka lekko znudzić, więc jestem pod podziwem, że dalej sie w to bawisz!
    Przy okazji zapytam:
    Kiedy kolejny rozdział?
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! ^.^ Choć ja nie uważam, że mam jakiś talent. Piszę, bo lubię :D Już się boję spróbować zacząć gorzej pisać! Co to się zacznie! xD
      Ja nie mam ulubionego rodzaju lodów. Wszystkie są najlepsze (ale kiedyś jadłam poziomkowe lody i muszę powiedzieć, że były przepyszne ♡ )!
      Cóż. Te nominacje w jakiś sposób jeszcze mi się nie znudziły. Sama nie wiem, dlaczego xD
      Jeśli chodzi o następny rozdział, to pojawi się albo w piątek, albo w sobotę :D
      Jeszcze raz dziękuję! ;***

      Usuń
  4. Trochę mi przykro sie robi jak wchodzę do ciebie i widzę że ciągle jesteś nominowana, masz pod tym komentarze, pod rozdziałami ponad sześćdziesiąt komentarzy i ciągle widzę, że przybywa ci nowych czytelników.
    U mnie takich rzeczy nie ma, bo chociaż odwiedzam różne blogi i spamuję, staram się zostawiać sensowne komentarze to tak naprawdę chuja z tego mam za przeproszeniem, bo niewiele osób zagląda i zostawia komentarze. Nie wiem, może to dlatego, że to co piszę jest... Słabe i dziecinne, bo ta historia ma już trochę lat, i wcześniej wydawała mi się dobra ale teraz sama stwierdziłam, że jest to żałosne to co piszę i dlatego garstka osób jedynie zagląda. Zastanawiałam się czy nie porzucić tej historii i zacząć pisać od początku, bo chyba pomysłów mi brakuje na skończenie i nie ma sensu dalej tego ciągnąc chociaż parę osób oczekuje nowego rozdziału. Totalny bezsens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z tego powodu, naprawdę :( Ale podaj mi adres Twojego bloga, to na pewno wpadnę w wolnej chwili i skomentuję! ;D

      Usuń
  5. Witam!
    Mam pytanie do ciebie bo widzę, że masz zainstalowane coś co się nazywa Recaptcha i jest to coś w rodzaju obrony przed spamem. Chciałabym się zapytać jak zainstalowałaś to na swoim blogu bo u mnie ze względu na spamerskie komentarze po angielsku takie cacko by się przydało. Czasem dostaję takie komentarze na przykład ostatnio i zastanawiam sie jak to zainstalować u siebie. Zobaczę może coś jest w ustawieniach blogspota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Już ustawiłam i muszę przyznać sama, że teraz weryfikacja obrazkowa jest o wiele bardziej przyjazna :D No google się postarało muszę przyznać. Wystarczyło weryfikację obrazkową włączyć, a ja tyle dziwiłam :D

      Usuń
    2. Hej! Cóż. Szczerze to ja takiego czegoś nie ustawiałam. Chyba miałam to od samego początku :)

      Usuń
    3. Ale cieszę się, że już to sobie ustawiłaś ;D

      Usuń
  6. Nominuję cię do Liebster Award ;*!
    Więcej na: http://zmienswojezycienazawsze.blogspot.com/

    Oto pytania:
    1.Jakie jest twoje marzenie?
    2.Twój ulubiony reżyser.
    3.Co cię zmusiło do stworzenia bloga?
    4.Twój ulubiony bohater książkowy.
    5.Uważasz, że lepiej żyłoby się w przeszłości czy w przyszłości?
    6.Twoja ulubiona pora roku?
    7.Czy przyjaźń damsko-męska według ciebie istnieje?
    8.Co uważasz o homoseksualistach?
    9.Masz rodzeństwo?
    10.W jakim kraju chciałabyś zamieszkać?
    11.Wolisz muzykę czy sport?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Dziękuję Ci bardzo z całego serca! Jestem cała w skowronkach! Jest mi niezmiernie miło! Postaram się odpowiedzieć na pytania jak najszybciej! ^.^

      Usuń