czwartek, 15 stycznia 2015

Liebster Award 04#

Witam! To już moja czwarta nominacja! Z całego serducha chciałam podziękować Leonessie de Argentum, która mnie nominowała. Dziękuję Ci kochana! ;*** To dla mnie wielka radość! Baardzo się cieszę, że podoba Ci się mój blog i przede wszystkim, że się ujawniłaś ^.^ Z całego serca polecam jej bloga http://patria-by-leonessa-de-argentum.blogspot.com/ Jeszcze raz wielkie dzięki! <333




 


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


pytania i odpowiedzi:
1. Twoja ulubiona muzyka? Zespoły, wykonawcy?
Nie mam. Słucham, co wpadnie mi w ucho, ale najczęściej jest to pop :D
2. Lubisz arbuzy i cytrusy?
Kocham! Najlepsze mandarynki! <333 ;*
3. Co myślisz o książkach Tolkiena?
Są genialne! Bardzo je lubię ^.^
4. Twoja ulubiona postać mitologiczna: jaka i dlaczego? Znasz jakieś historie z nią związane?
Chyba Afrodyta. Może dlatego, że to bogini miłości? Mit z nią to jak z Herą i Ateną kłóciła się, która jest najpiękniejsza. Każda z nich chciała złote jabłko. Lubię też Demeter, bogini urodzaju. Podobał mi się mit, jak Hades porwał jej córkę, Kore. Selene, bogini i uosobienie Księżyca też jest ciekawą postacią. Mit z nią to to, jak zakochała się w Endymionu, pasterzu. Zaciekawiła mnie też ostatnio Eos. Bogini i uosobienie zorzy polarnej. Nie znam z nią mitu, ale wiem, że była bardzo kochliwa. Ok. Nie zanudzam Cię już xD
5. Kim chcesz zostać w przyszłości? Wiążesz przyszłość z pisarstwem?
Szczerze to mam z tym ogromny problem. Już długo nad tym myślę i nic nie mogę wymyślić :/ Na razie mam zamiar pójść do szkoły teatralnej, ale nie wiem, czy wypali. Na pewno chcę pomagać ludziom i być mamą (: Chciałbym również wydać książkę. Pisanie to moje drugie życie! Kocham to ;*
6. Jak wygląda twój wymarzony zwierzak domowy?
Jest to pies albo kot (:
7. Idealny dzień?
Hmm... Dzień, który siedzę z przyjaciółmi albo z rodziną dobrze się bawiąc. Może Wesołego Miasteczko? Nie jestem rozrywkową osobą tylko spokojną, ale lubię się pośmiać i od czasu do czasu zabawić :)
8. Ebooki czy tradycyjne książki, biorąc pod uwagę koszty zakupu?
Cóż... Sama nie wiem. Ja osobiście wolę książki.
9. Ulubiony kolor? Co on ci przypomina? Fioletowy! Co mi przypomina? Fiołki ♡.♡
10. Spódniczki czy spodnie?
Spodnie ;*
11. Za jaką osobę się uważasz?
No cóż... Trudno jest mi się siebie opisywać :/ Ale ok! Jestem wrażliwa, według mnie za bardzo, bo łatwo mnie zranić, spokojna, pomocna, cicha, skromna, nieśmiała, podziwiająca piękno świata (kocham patrzeć nocą na gwiazdy, zawsze wzbudza to we mnie zachwyt ^.^) czasami rozsądna, a czasami nie, "smutna" taki mam wyraz twarzy, choć tak naprawdę czuję coś innego, uczuciowa i to bardzo. Nie umiem patrzeć, jak ktoś cierpi. Jest mi wtedy bardzo smutno, a czasami chce mi się płakać :( Jestem bardziej typem samotnika, ale bez przesady. Lubię przebyć w gronie ludzi, ale nie znoszę być w centrum uwagi. Cóż... Jak widzisz to nie jestem ciekawą osobą (:


Moje nominacje:
Heh... Tym razem tylko tyle xD


Moje pytania:
1. Jakim chcesz być zwierzęciem i dlaczego?
2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
3. Co to nienawiść?
4. Jaka jesteś?
5. Ulubiony kolor. Dlaczego?
6. Czy podoba Ci się Twoje imię? Jeśli nie, to jakie chciałabyś mieć?
7. Co zabierzesz ze sobą na Bezludną Wyspę? Max 3 rzeczy.
8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA PRAWDĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
9. Co robisz w wolnym czasie?
10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
11. Wampir czy wilkołak?

Jeszcze raz baardzo dziękuję <3 ;*

5 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że znasz tyle mitów i postaci, niekoniecznie rozpoznawalnych dla wszystkich. Eos zakochała się Titanosie. Poprosiła Zeusa aby dał mu nieśmiertelność, ale zapomniała o wiecznej młodości i biedaczek strasznie się skurczył i postarzał, a kiedy miał już kilkaset lat i był już bardzo malutki i dziecinny, Zeus przemienił go w świerszcza. Biedna jest Eos. :{
    No, nie chce się tu wymądrzać, po prostu moim konikiem jest mitologia i kultura ludów starożytnych, więc nie mogłam się powstrzymać, żeby tego nie napisać. :D
    Życzę Tobie kolejnych sukcesów i wytrwałości oraz spełnienia marzeń.
    Pozdrowionka
    L.d.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Dziękuję, że opowiedziałaś mi mit o Eos! ;*

      Usuń
  2. Witam.
    Blog został zgłoszony do katalogu na Rejestrze blogów, podana została kategoria fantastyka, jednak ma ona trzy podkategorie, dlatego prosiłabym o uzupełnienie zgłoszenia. Wystarczy dopis.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już lecę dopisać! Dziękuję za informacje! ^.^

      Usuń